Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 vuorokauden kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta, tai jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta. Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita. Peruutusoikeus ei koske personoituja tuotteita.
Tee peruuttamisilmoitus sähköpostiimme info@jv-design.fi, jossa kerrot että haluat peruuttaa tilauksesi ja palauttaa tuotteen. Liitä mukaan tilausnumerosi.
Peruutusta koskeva tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän sisällä peruutusilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Tilausvahvistuksen mukana sähköpostiin tullut palautuslomake tulee täyttää ja liittää mukaan palautukseen, tai toimittaa sähköpostitse info@jv-design.fi . Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan maksaa itse palauttamisesta aiheutuvat kustannukset, näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palautuksen saavuttua perille palautamme tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
JV-Design
Hirvikatu 1C
35800 Mänttä
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
info@jv-design.fi
044 590 4755
Vastuunrajoitus
JV-Design ei vastaa tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä, tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta, paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).